Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Steffcia | użytkownik

imię i nazwiskoSteff adresPoznań zarejestrowany05.03.2008 @21:27:03 ostatnio na stronie06.10.2009 @21:29:53

sięgam głową ponad stół!


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.maxmodels.pl/aeiouya.html Gadu-Gadu7635003
digarty22 komentarze503 posty na forum18

komputer / sprzęt
nóż kuchenny.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LubieJogurt77    22.09.2008 @19:16:21
Nasza ziemia-nasz interes xD
Dodaj, no.
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~LubieJogurt77    22.09.2008 @19:07:56
Dziękować.
Dodaj coś nowego to też ocenię [może] ;]
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~LubieJogurt77    22.09.2008 @18:27:17
Masz analogowy! Ha, ja myślałam, że masz cyfrowy xD
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~LubieJogurt77    22.09.2008 @16:50:27
Ty masz lustrzankę cyfrową czy analogową :D?
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
-Yzdub    22.09.2008 @15:30:19
to fajnie ze fajne
-Yzdub    22.09.2008 @15:28:33
ok. niedopatrzenie
~kesomiel    21.09.2008 @15:03:24
Steffcia, to pizza widziana przez eksperymentalne okulary, taka żartobliwa wizja eksperymentu kulinarnego, pozdrawiam
~Rivka    20.09.2008 @10:45:40
dzieki
_______
zapraszam http://rivka.digart.pl/
~greysolarz    19.09.2008 @16:43:32
na nk jak masz ochote mam pare fotek wpisz Grzesiek Solarz miasto Częstochowa pozdrawiam
_______
http://www.youtube.com/watch?v=qXkAaWssqMA <-- "Mr. Smiley" trailer enjoy
why so serious?
oceny i uwagi mile widziane
~LubieJogurt77    19.09.2008 @14:45:27
A jak myślisz, o której godzinie kończymy lekcje w piątek? Pomyśl.
Na gazetkę mam wstawić Twoje zdjęcie Nasza ziemia jak interes? xD
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~LubieJogurt77    19.09.2008 @14:34:51
Zdjęcie Krystyny? To nieźle xD.
Ja mam Huberta, ale nie odważę się tego wstawić.
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~LubieJogurt77    19.09.2008 @14:02:10
Z naciskiem na "trochę"? xD
Nie myślałaś, żeby połączyć te dwa zdjęcia Katarzyny?
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
-RandomHero    18.09.2008 @23:23:54
bardzo dziękuje! (:
~LubieJogurt77    18.09.2008 @23:22:31
Aparat sam dobrych zdjęć nie robi ^^
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~LubieJogurt77    18.09.2008 @20:06:09
W każdym razie cholernie Ci zazdroszczę ;]. Pewnie na imieniny dostałaś, pochwal się.
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~Boskikrokodyl    18.09.2008 @19:44:22
Dzieki
_______
***pif*pam*pum***
~LubieJogurt77    18.09.2008 @19:13:24
Skąd masz ten aparat? ^^ Wiesz, że przyjaciółkom pożycza się wszystko! :D
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~kabzel    12.09.2008 @17:46:10
dzieki za komentarz. widze, ze masz podobny aparat do mojego
_______
Funk imagination
Come to illustration
Then we bring pictures to life
We call it animation
~LubieJogurt77    11.09.2008 @16:14:03
Przyjaciółko! xD
Dziękować.
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~sirbloody    11.09.2008 @15:40:01
sliczne zdjecia dzieci
~xserendipity    25.08.2008 @12:47:49
Obserwuję.
~redpunk    13.06.2008 @22:09:01
Dzięks Stefa!
~variety91    31.05.2008 @11:57:07
Dziękuję za komentarz
pozdrawiam
-RandomHero    31.05.2008 @10:24:03
hehehehe.... no okay! xD
bardzo dziękuje! (:
miłego dnia!
-RandomHero    29.05.2008 @12:47:41
ale zrobi sie szaro...
dziękuje..
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt